امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 17 / 9 / 1393برچسب:, | 11:19 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

در نظام مدیریتی نوین فاکتورهای مهمی در موفقیت یک مجموعه دخیل است که از جمله این فاکتورها وجود شخصی مدیر و مدبر در راس مجموعه به عنوان گرداننده و هماهنگ کننده امور می باشد. تعیین سیاستهای کلی شرکت، نظارت بر حسن اجرای قوانین و راهبری و هدایت افراد تحت امر از وظایف اصلی رئیس می باشد. هرچقدر یک سیستم وسیع تر باشد به همان نسبت مسئولیتهای مدیران افزایش می یابد.
یک مدیر با صلاحیت صرفه نظر از حجم مسئولیت و نوع مجموعه ای که بر آن ریاست میکند

تقدیم به جناب آقای مهندس سیف اله طاهری مدیر محترم شرکت خدمات حمایتی خوزستان که به گفته پرسنل شعبه پرسنل مدیریت جهادکشاورزی مسجد سلیمان کارگذاران بخش کشاورزی و مدیران ارشد سازمان جهاد کشاورزی دارای ویژگیهای زیر می باشد.

1- داشتن تخصص

فردی که بر مجموعه ای مدیریت میکند باید دارای دو ویژگی باشد. اول اینکه باید با علوم نوین مدیریت آشنایی کافی داشته باشد و بطور مستمر خود را با جدید ترین روشهای راهبردی و استراتژیک مدیریت بروز کند. دوم باید در زمینه فعالیت مجموعه تحت امرش تخصص داشته باشد و رشته تحصیلیش مرتبط با آن باشد.که ایشان بصورت علمی و تجربی دارای دو ویژگی مطروحه می باشد.

2- استفاده از نیروی انسانی حرفه ای و متعهد

ایشان همواره در تمامی سمتها با استفاده از کارمندان متخصص، با صلاحیت و شایسته که وجدان کاری دارند و مسئولیتی که به آنها واگذار شده است را با جدیت انجام می دهند باعث موفقیت و پیشرفت  مجموعه شده اند. ایشان همیشه سعی می کند افرادی را به خدمت بگیرد که در زمینه تخصصی خود از بهترینها باشند و دو فاکتور سخت کوشی و مسئولیت پذیری از ویژگیهای آنها محسوب گردد.و همچنین  به  باقی پرسنل موجود در حد توانشان کار می سپارد.

3- گریز از خودکامگی و روی آوردن به مشورت گرایی

با توجه به اینکه عدم استقبال از نظرات کارمندان دیگر، بی توجهی به پیشنهادات، دیکته کردن مطلق دستورات، اصرار بر اجرای بی چون و چرای قوانینی که صحیح به نظر نمی رسند و مورد انتقاد اکثریت است، باعث عدم اعتماد کارمندان و سستی در انجام امور شده و اعتبار یک مدیر را پایین خواهد آورد، و با عنایت به اینکه در علوم مدرن مدیریتی اصل مشورت و بهره گیری از نظرات دیگران به عنوان مهمترین فاکتور موفقیت بشمار می رود..لذا ایشان همواره در تمام امور با پرسنل پایین دست که تخصص و تجربه  مورد بوجود آمده را داشته باشند مشورت مینماید
 

4- حذف فرهنگ تملق و چاپلوسی

ایشان هیچ گاه به کارمندان اجازه ایجاد و گسترش فرهنگ چاپلوسی، تملق و "بله قربان گویی" در مورد خود را نمی دهد ، تفهیم اینکه ارتقای شغلی و مالی تنها در صورت انجام صحیح مسئولیتها و تلاش و کوشش بیشتر تحقق خواهد یافت و نه چاپلوسی،
 

5- رعایت مساوات، عدالت و تکریم کارمندان

عدم تبعیض اخلاقی بین کارمندان، احترام گذاردن به آنها، تشویق، خودداری از هر نوع توهین و تحقیر، از جمله مشخصات مهندس طاهری است. هیچ گاه در ملاء عام فردی را مورد توبیخ قرار نداده و به سرعت و بدون در نظر گرفتن واقعیات و تحقیقات کافی حکمی برایش صادر نمی کند. مسئولیت خواهی از پرسنل بطور عمومی می باشد و چشم پوشی تبعیض آمیز از کوتاهی برخی کارمندان و نادیده گرفتن قصور آنها، دادن امتیازات بی دلیل و سخت گیری بیش از حد در مورد برخی دیگر که  انگیزه کار را در اشخاص کاهش خواهد داداجتناب می نماید. از توهین به عقل و شعور کارمندان و اینکه آنها به دید افرادی بدون درایت و درک درنظر گرفته شوند خوددرای می کنند.
 

6- پذیرفتن مسئولیت اشتباهات

کسی که هیچ گاه قبول نمیکند که اشتباه کرده است و همیشه سعی دارد اشتباهات و پی آمدهای این اشتباهات را بر گردن دیگران بیندازد هرگز نمی تواند در عرصه مدیریت به کامیابی دست یابد. مهترین وظیفه یک مدیر پذیرفتن خطاهایی است که یا مستقیماً توسط او انجام شده و یا توسط مجموعه تحت امرش. مدیران با صلاحیت بجای طفره رفتن و بهانه آوردن و توجیه کردنهای بی ارزش همیشه از اشتباهاتشان درس میگیردند و از آنها به عنوان "تجربیات ارزشمند" یاد می کنند. ایشان همواره درصورت بروز اشتباه در یک جو آرام و دور از حاشیه اقدام به اصلاح می نماید.
 

7- انتقاد پذیری

 کارمندان تحت نظر وی  آنقدر با مدیر خود احساس راحتی می کنند که می توانند براحتی و بدون ترس، هرگونه انتقاد منطقی از نحوه عملکرد وی را ابراز نمایند، رابطه ای بسیار محکم و ارزنده بین آنها موجود است  که کارمندان احساس میکنند که انتقاداتشان "شنیده" میشود و دارای اهمیت است و مدیرشان از این انتقادات در جهت رفع نواقص و کاستی ها استقبال میکند.
8- ارتباط با دنیای خارج

آقای طاهری دارای روابط عمومی قوی و قدرت برقراری ارتباط با شرکتهای دیگر  و افراد خارج از مجموعه هستند. شاید بارها شنیده باشید که عصر امروز، عصر ارتباطات و انتقال اطلاعات است. یک نظام مدیریت هرچقدر توانایی بالاتری در برقراری ارتباط با دنیای خارج از مجموعه خود داشته باشد، از اعتبار و رتبه بالاتری برخوردار خواهد بود. ارتباط ایشان با سازمانها ،ادارات ، شرکتها، کارگذاران ،مدیران، اشخاص حقیقی و حقوقی بیانگر این موضوع میباشد
9-  مدیریت اصولی تنش و بحران

اختلاف، تنش، درگیری بین کارمندان، وضعیت های اضطراری، شرایط مالی ناپایدار و بحران ممکن است در هر اداره و شرکتی بوجود آید. ایشان همواره با درایت، عدالت و میانجی گری بدور از هرگونه برخورد غیر منطقی و اجحاف در حق کارمندان مسئله را حل و فصل می کند و آرامش را به فضای شرکت برمیگرداند.

10-  عدم اصرار به حفظ پست و مقام

 هدف ایشان فقط پیشرفت همه جانبه شرکت است و به چیزی جز موفقیت مجموعه تحت امرشان نمی اندیشند و نسبت به رفع مشکلات تعصب دارند و مشکلات پیش آمده برای کارمندان و ارباب رجوع را مشکلات خود می بینند،  هرگز به حفظ سمت خود اصرار نمی ورزند.

11- برنامه ریزی منطقی برای تحقق اهداف کوتاه مدت و بلند مدت

طبیعی است که هر شرکتی باید دارای برنامه و اهداف باشد. اولاً این اهداف باید در سمت و سوی پیشرفت کلی شرکت باشند و تا حد امکان منافع کارمندان و ارباب رجوع که در نهایت کشاورزان هستند را تامین کنند، ثانیاً لازم است برنامه ریزی برای رسیدن به این اهداف واقع گرایانه و منطقی باشد. ایشان با تجربه، هم در زمینه هدف گذاری و هم در زمینه برنامه ریزی برای محقق کردن آن اهداف بسیار حرفه ای عمل میکنند. وی میداند که رسیدن به هر هدفی ساز و کار خاص خودش را می طلبد و نمی توان بدون در نظر گرفتن زمان و با راه حل های بی پایه و اساس و عجولانه و گاه با پاک کردن صورت مسئله به اهداف والا دست پیدا کرد.
12-  پرهیز از حاشیه سازی

برخی مدیران برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی ها و منحرف کردن اذهان کارمندان و مدیران بالاتر از آنچه که واقعاً در حال اتفاق افتادن است، اقدام به ایجاد برخی حاشیه سازی ها و گفتن دروغ میکنند تا به این صورت میزان خطاهای خود را پنهان نگاه دارند. داشتن صداقت و بیان شجاعانه شکست ها و عزم راسخ برای حل مشکلات و جبران ضرر بدون ایجاد حاشیه و طرح نکردن مسائلی که هیچ ربطی به شرکت ندارد، از خصوصیات بارز جناب آقای طاهری می باشد.

13-  ظاهر، اخلاق و رفتار مناسب

از آنجایی که نقش ایشان در الگو پذیری کارمندان بسیار حائز اهمیت می باشد،همواره با  داشتن ظاهری آراسته و مرتب، لباسی در شان ، دقت در گفتار، رعایت اصول اخلاقی و ادب و رفتار پسندیده، و با رفتار خوب خود به کارمندان می آموزد که چگونه با همدیگر و ارباب رجوع برخورد نمایند.

 

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 9 / 9 / 1393برچسب:, | 12:50 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

 

 سرا پا اگر زرد و پژمرده ایم / ولی دل به پاییز نسپرده ایم
 چو گلدان خالی، لب پنجره / پر از خاطرات ترک خورده ایم
 اگر داغ دل بود، ما دیده ایم / اگر خون دل بود، ما خورده ایم
 دلی سر بلند و سری سر به زیر/ از این دست عمری به سر برده ایم
                           

دوستان و همکاران گرامی

هر چند سلام سر آغاز دردناک خداحافظی است. ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش بودن سلامی نو باشد.

اکنون که مجدداًشرایط برای خدمت درشعبه خوزستان برای اینجانب فراهم گردیده است ، فرصت را مغتنم شمرده و به پاس همکاری ، لطف و همدلی کلیه همکاران قدیمی و دوستان عزیزی که از آشنایی با آنان به خود می بالم و همواره یاریگر اینجانب بوده اند سپاسگزاری می نمایم .

با اذعان به این حقیقت که، آنچه محقق شده، لطف پروردگار و آنچه مانده، بضاعت ناچیز این بنده بوده است،کلیه دوستان و همکاران صمیمی ام را ، به خدا می سپارم و صمیمانه درخواست دارم قصور و کاستی هایم را با دیده رحمت ، بر من ببخشایند .

در سایه عنایات امام عصر (عج)، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی از درگاه ایزد منان را دارم .

به امید دیدارتان
و من ا…التوفیق

 
امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 16 / 4 / 1393برچسب:, | 10:36 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

دیروز پشت خاکریز بودیم و امروز در پناه میز!

 

دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود.

 

جبهه بوی ایمان می داد و اینجا ایمانمان بو می دهد...

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 11 / 4 / 1393برچسب:, | 11:18 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

گریه میکرد گرگ!!

وقتی دید سگ بخاطر تکه استخوانی

لگد های چوپان را تحمل میکند...

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 11 / 4 / 1393برچسب:, | 11:13 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 9 / 4 / 1393برچسب:, | 12:16 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

من همان دم که وضو ساختم ازچشمه عشق         چار تکبیر زدم یکسره بر هرچه که هست

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 / 11 / 1392برچسب:, | 10:42 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

 

 

 

 

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 1 / 11 / 1392برچسب:, | 7:49 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

 بعداز مسی و مجری برنامه قرعه کشی جام جهانی نوبت جواد خیابانی شد

 

پس از اتفاقاتی که برای جواد خیابانی رخ داد و ‌به رغم درگذشت مادرش، بازی پرسپولیس و نفت را گزارش کرد، او در ‌برنامه‌ای تلویزیونی ضمن اشاره به آنچه در ورزشگاه‌ها رخ داده و به مادرش ‌شدیدترین توهین‌ها را کردند، تأکید نمود، او و مادرش‌‌ همه آن جمعیت را بخشیدند؛ اما این گفته‌های تکان‌دهنده در جامعه اخلاق‌مدار ما، هیچ یازتاب و واکنشی ‌نداشت!

به گزارش «تابناک»، چندی پیش، ‌روی تابلوی ورزشگاه صدهزار‌ی آزادی در جریان بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت،‌ جمله‌ای تکان‌دهنده نوشته شد: «جناب آقای خیابانی درگذشت والده گرامی جنابعالی را تسلیت عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت می‌نماییم‌» و به یکباره بغض خیابانی پشت تریبون، مشخص شد که گفت: «قرار شد دوستان اشاره‌ای نکنند اما به هر حال (با بغض) خیلی ممنونم... همانطور که دیدید مادر من فوت کرد و به هر حال وظیفه من بود بیام و نمی‌شد نیام... خداوند همه مادرهای دنیا را حفظ کنه و مادرهای از دنیا رفته را بیامرزه».

جواد خیابانی در پایان بازی نیز گفت: «من اینقدر آدم بی‌احساسی نیستم که مادرم فوت کرده باشه و بیام سر کارم. توی مسیر (ورزشگاه) بودم که خبر (درگذشت مادر) به من داده شد و به هر حال ما دو جور زندگی می‌کنیم...»؛ اتفاقی که با واکنش قاطبه افکارعمومی مواجه شد و اکثریت به احترامش از سر کلاه برداشتند و به جهت تعهد اخلاقی‌اش به حرفه‌ و سکوت ۶۴ دقیقه‌اش در ‌‌بازی تحسینش کردند؛ تعهد اخلاقی که در نوع خود در کشورمان کمتر دیده می‌شود و از این منظر به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

پس از موجی که به واسطه این اتفاق به راه افتاد، ‌جواد خیابانی میهمان برنامه زاویه پنج بود و درباره فضای فرهنگی ورزشگاه‌ها سخن گفت. او البته این مشکلات فرهنگی ورزشگاه‌ها را برگرفته از مشکلات فرهنگی عمومی کشور خواند و یادآور شد که اتفاقات ضدفرهنگی که در ورزشگاه‌ها رخ می‌دهد، سوای اتفاقاتی نیست که در کل جامعه به وقوع می‌پیوندد و البته تأکید کرد باشگاه‌ها کوچک‌ترین فعالیت فرهنگی جدی ندارند و تنها در حوزه فنی و مالی فعالیت مشخصی داشته‌اند که البته در این باره نیز می‌توان بحث داشت.

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 23 / 10 / 1392برچسب:, | 7:30 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

میروم تا برسم به خورشید

 

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 22 / 10 / 1392برچسب:, | 8:51 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 21 / 10 / 1392برچسب:, | 8:31 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

جاده ی موفقیت سر راست نیست
پیچی وجود دارد به نام شکست
دور برگردانی به نام سردر گمی
سرعت گیر هایی به نام دوستان
چراغ قرمز هایی به نام دشمنان
چراغ احتیاط هایی به نام خانواده
تایر های پنچری خواهید داشت به نام شغل
اما اگر یدکی به نام عزم داشته باشید
موتوری به نام استقامت
و راننده ای به نام خدا

به جایی خواهید رسید که موفقیت نام دارد.

 

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 / 10 / 1392برچسب:, | 8:44 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 17 / 10 / 1392برچسب:, | 8:39 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 8 / 10 / 1392برچسب:, | 11:51 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 1 / 10 / 1392برچسب:, | 9:5 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

خدای را بسی شاکرم که از روی کرم پدر ومادری فداکار نصیبم ساخته آنان که وجودم برایشان همه رنج بود و وجودشان برایم همه مهر توانشان رفت تا به توانایی برسم و رویشان سفید گشت تا رویم سپید بماند آنان که فروغ نگاهشان گرمی کلامشان و روشنی رویشانم سرمایه های جاودانی زندگی من است آنان که راستی قامتم در شکستی قامتشان تجلی یافت

والدینی که بودنشان تاج افتخاریست بر سرم و نامشان دلیلیست بر بودنم چرا که این دو وجود پس از پروردگار مایه هستی ام بوده اند

اینک در برابر وجود گرامیشان زانوی ادب بر زمین می زنم و با دلی مملو از عشق محبت و خضوع بر دستشان بوسه می زنم ،حال این برگ سبزیست تحفه درویش تقدیم آنان .............     

پدر

ای پدر ای با دل من همنشین ای صمیمی ای بر انگشتر نگین

ای پدر ای همدم تنهاییم آشنایی با غم تنهاییم

ای طنین نام تو بر گوش من ای پناه گریه ی خاموش من

همچو باران مهربان بر من ببار ای که هستی مثل ابر نو بهار

در صداقت برتر از آیینه ای در رفاقت باده ای بی کینه ای

ای سپیدار بلند و بی پایدار می برم نام تو را با افتخار

هر چه دارم از تو دارم ای پدر ای که هستی نور چشم و تاج سر

رحمت بارانی روشن تبار مهربانی از مانده یادگار

ای پدر بوی شقایق می دهی عاشقی را یاد عاشق می دهی

با تو سبزم،گل بهارم،ای پدر هر چه دارم از تو دارم ای پدر

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 26 / 9 / 1392برچسب:, | 11:2 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 25 / 9 / 1392برچسب:, | 2:26 بعد از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 / 9 / 1392برچسب:, | 2:11 بعد از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 / 9 / 1392برچسب:, | 2:10 بعد از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

برای دادن دسته گل به دیگران منتظر مراسم تدفین آنها نباشید

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 18 / 9 / 1392برچسب:, | 10:10 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

تو کی هستی که بخواهی زندگی مرا قضاوت کنی ؟؟؟

من بی عیب نیستم و نمیخواهم باشم......

فقط قبل از اینکه شروع کنی با انگشت مرا نشان بدهی.....
...
مطمئن شو دستهای خودت پاک است....

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 18 / 9 / 1392برچسب:, | 11:48 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 13 / 9 / 1392برچسب:, | 9:30 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 13 / 9 / 1392برچسب:, | 9:28 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

 

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 5 / 9 / 1392برچسب:, | 9:10 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 5 / 9 / 1392برچسب:, | 9:9 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 5 / 9 / 1392برچسب:, | 9:8 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 5 / 9 / 1392برچسب:, | 9:7 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

متن نامه آقای دکتر روحانی به مقام معظم رهبری و پاسخ آن


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام  معظم رهبری، متن نامه رئیس محترم جمهور و پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته
باسلام و تحیات وافره،
خدای بزرگ را سپاس می‌گویم که در نخستین ماه‌های شروع کار دولت تدبیر و امید، فرزندان انقلابی شما توانستند در مذاکراتی دشوار و پیچیده، حقانیت ملت ایران در فعالیت‌های هسته‌ای را در صحنه بین‌المللی اثبات کنند و گام نخست را به گونه‌ای پیش برند که حقوق هسته‌ای و حق غنی‌سازی ملت ایران مورد اذعان قدرتهای جهانی -که سالها سعی بر انکار آن داشتند- قرار گیرد و راه برای گام‌های بلند بعدی در حراست از پیشرفت‌های فنی و اقتصادی کشور گشوده شود.
توفیق در این مذاکرات نشان داد که می‌توان با رعایت همه اصول و خطوط قرمز نظام، با ارائه منطقی و مستدلِ مواضع ملت ایران و اتمام حجت برای افکار عمومی جهان، قدرتهای بزرگ را نیز به احترام به حقوق ملت ایران فراخواند و گام‌های بعدی را نیز در مسیر حل و فصل نهایی اختلافات با استحکام برداشت.
بی‌شک این موفقیت، حاصل عنایات حق و رهنمودهای رهبری عالیقدر نظام و حمایت بی‌دریغ ملت ایران بوده است و توفیق نهایی نیز دراین مسیر در گرو تداوم ارشادات جنابعالی و حمایت و یاری مردم شریف و صبور ایران خواهد بود.
دستاوردهای قطعی این توافق اولیه، به رسمیت شناخته‌شدن حقوق هسته‌ای ایران و حراست از دستاوردهای هسته‌ای فرزندان این مرز و بوم بوده است و در کنار آن با توقف روند تحریم‌های ظالمانه، بخشی از فشارهای غیرقانونی در تحریم‌های یک‌جانبه برداشته و فروپاشی سازمان تحریم آغاز شده است. درنتیجه این ابتکار ایران اسلامی و استقامت ملت بزرگ ایران، قدرتهای بزرگ به این نتیجه رسیدند که تحریم و فشار، راه به جایی نخواهد برد و همان‌گونه که ایران از آغاز اعلام کرده بود، برای کسب توافق، راهی جز احترام متقابل و مذاکره عزتمندانه وجود ندارد، موضوعی که متأسفانه طرف مقابل با تأخیر به درک آن رسید. بی‌تردید حصول این توافق، به نفع همه کشورهای منطقه و صلح و پیشرفت جهانی در راستای رویکرد برد-برد خواهد بود.
اینجانب با تبریک این توفیق الهی به حضور رهبری معظم انقلاب، از هدایت و حمایت جنابعالی سپاسگزارم و با تقدیر و تشکر از پشتیبانی‌های بی‌شائبه ملت بزرگ ایران و گرامیداشت یاد شهیدان هسته‌ای، عهد خالصانه این دولت را در خدمت به این ملت قدرشناس تجدید می‌کنم و استمرار دعای خیر جنابعالی و آحاد ملت را مسئلت دارم.
حسن روحانی
3/آذر/92

بسمه تعالی
جناب آقای رئیس‌جمهور
دستیابی به آنچه مرقوم داشته‌اید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هسته‌ئی و دیگر دست اندر کاران است و میتواند پایه‌ی اقدامات هوشمندانه‌ی بعدی قرار گیرد. بی‌شک فضل الهی و دعا و پشتیبانی ملت ایران عامل این موفقیت بوده و در آینده نیز خواهد بود ان‌شاء الله. ایستادگی در برابر زیاده خواهیها همواره باید شاخص خطّ مستقیم حرکت مسئولان این بخش باشد، و چنین خواهد بود ان‌شاء الله.
سیّد علی خامنه‌ای

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 3 / 9 / 1392برچسب:, | 2:39 بعد از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

پیوسته بایستی مراقب سه چیز بود :

وقتی تنها هستیم مراقب افکار خود ..

وقتی در خانواده هستیم مراقب اخلاق خود..

وقتی در جمع هستیم مراقب زبان خود باشیم !!

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 18 / 8 / 1392برچسب:, | 9:5 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

تویی که مرا در حال سقوط می بینی ...

تا حالا اندیشیده ای که شاید خود وارونه ایستاده ای  ؟

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 18 / 8 / 1392برچسب:, | 9:2 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 14 / 8 / 1392برچسب:, | 11:32 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |
گفتم مادر! ... گفت: جانم

گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم

گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم

گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم

گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم

...
اما یک بار نگفتم:

مادر من خوبم

شادم...!

همیشه از درد گفتم

و از رنج.....!

... مادر دوستت دارم ...

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 6 / 8 / 1392برچسب:, | 11:17 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

تقدیم به تمام بازدیدکنندگان عزیزم

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 10 / 7 / 1392برچسب:, | 9:12 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

 

هی می نویسیم ...

هی غلط می نویسیم ....

هی پاک می کنیم ...

هی دوباره می نویسیم ...

 هی دوباره ....

غافل از اینکه عزرائیل داد میزنه

برگه ها بالا ...

 

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 20 / 6 / 1392برچسب:, | 9:21 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

بنام دلداردل آرام

امیرصمیمی و بانو 88
موضوعات مرتبط: نويسنده ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 18 / 12 / 1387برچسب:, | 7:3 بعد از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |
تاريخ : سه شنبه 15 / 11 / 1398برچسب:, | 9:4 قبل از ظهر | نویسنده : امیـــروبانـــو88 |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس